Jak wyrejestrować radio i telewizor? - poradnik i wniosek o zwolnienie z abonamentu rtv

Jeśli nie korzystasz ze swojego radia lub telewizora i chciałbyś zrezygnować z opłacania abonamentu RTV, istnieje kilka kroków, które musisz podjąć. W tym artykule omówimy, jak złożyć wniosek o zwolnienie z abonamentu RTV oraz gdzie skierować ewentualne pytania i reklamacje.

Spis treści

Gdzie złożyć wniosek o zwolnienie z abonamentu RTV?

Aby zrezygnować z opłacania abonamentu RTV, musisz złożyć wniosek o zwolnienie. Wniosek ten możesz złożyć drogą mailową lub korespondencyjną. Bez względu na wybraną formę, wniosek powinien zawierać następujące dane: imię, nazwisko, adres do korespondencji oraz Indywidualny Numer Identyfikacyjny abonenta (INI). Brak tych informacji może spowodować, że wniosek nie zostanie rozpatrzony.

Jeśli chcesz złożyć wniosek drogą mailową, należy wysłać go na adres [email protected]. W treści maila podaj swoje dane osobowe, adresowe oraz INI.

Jeśli wolisz złożyć wniosek w formie korespondencyjnej, możesz wysłać go na adres:

Poczta Polska S.A. COF Wydział Abonamentu RTV,

ul. Bernardyńska 15, 85-940 Bydgoszcz.

Alternatywnie, możesz złożyć wniosek telefonicznie w dni robocze w godzinach 8:00 - 20:00, dzwoniąc pod numer (+48) 43 842 06 06 (opłata wg cennika operatora).

W przypadku pytań dotyczących rejestracji odbiorników RTV oraz aktualizacji danych przez Internet, należy skierować je na adres e-mail: [email protected].

Warto zaznaczyć, że w okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego, stanu epidemii lub w przypadku zaprzestania działania placówek, oświadczenie o spełnianiu warunków do korzystania ze zwolnień od opłat abonamentowych wraz z cyfrowym odwzorowaniem dokumentów potwierdzających uprawnienie do tych zwolnień może zostać przekazane na dedykowany adres poczty elektronicznej: [email protected]. W takiej sytuacji, w korespondencji mailowej należy podać dane osobowe i adresowe. Jeśli posiadasz zarejestrowane odbiorniki, prosimy również o podanie indywidualnego numeru identyfikacyjnego użytkownika.

Jak złożyć reklamację dotyczącą braku blankietów wpłat RTV?

Jeśli nie otrzymałeś zamówionych blankietów wpłat RTV, możesz złożyć reklamację w tej sprawie. Reklamację można złożyć na infolinię Poczty Polskiej SA lub wysłać ją na adres [email protected].

jak wyrejestrować radio i telewizor - Gdzie złożyć wniosek o zwolnienie z abonamentu RTV

:

  • Jakie dokumenty są potrzebne do złożenia wniosku o zwolnienie z abonamentu RTV?
  • Do złożenia wniosku o zwolnienie z abonamentu RTV wystarczy podać swoje dane osobowe, adresowe oraz Indywidualny Numer Identyfikacyjny abonenta (INI).

  • Czy muszę zwrócić odbiornik RTV, aby zrezygnować z opłacania abonamentu?
  • Nie, nie musisz zwracać odbiornika RTV. Wystarczy złożyć wniosek o zwolnienie z abonamentu RTV.

  • Czy mogę zrezygnować z opłacania abonamentu RTV w dowolnym momencie?
  • Tak, możesz zrezygnować z opłacania abonamentu RTV w dowolnym momencie. Wniosek o zwolnienie należy złożyć, aby formalnie zakończyć płatności.

Podsumowanie

Jeśli nie korzystasz ze swojego radia lub telewizora i chcesz zrezygnować z opłacania abonamentu RTV, musisz złożyć wniosek o zwolnienie. Wniosek ten można złożyć drogą mailową lub korespondencyjną, podając swoje dane osobowe, adresowe oraz Indywidualny Numer Identyfikacyjny abonenta (INI). Pytania dotyczące rejestracji odbiorników RTV i aktualizacji danych należy kierować na odpowiednie adresy e-mail. W przypadku reklamacji dotyczących braku blankietów wpłat RTV, należy skontaktować się z infolinią Poczty Polskiej SA lub wysłać reklamację na dedykowany adres e-mail.

Jeśli chcesz poznać inne artykuły podobne do Jak wyrejestrować radio i telewizor? - poradnik i wniosek o zwolnienie z abonamentu rtv, możesz odwiedzić kategorię Poradniki.

Go up